crazychey

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Jiihaa!

Av Maddelischius - 16 oktober 2012 13:41

Fröken Viltok har fått en Iphone av sin fantastiska man!! Kan ni tänka er! Lilla mej med en stor ajfån i fickan?! :P haha

Men det ska bli superkul! Så nu kommer mitt intagrammande tillbaka, och jag kan kicka mannens ass i yatzy via teleluren :D Yeeyyy!! Fantastiskt! 





Men nu är det bäst att jag passar på att ta en prpmme medan   lyser upp med sin närvaro! :) 


Sen ska jag ta o fixa en tvättid, diska, handla och så vidare!


Tjingeling tjingeling!      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddelischius - 10 oktober 2012 19:25

Vart många inlägg idag! Men har man lite o göra så har man.  Jag har sytt en himla massa idag! :) Bland annat en väldigt bra överraskning!   Den ska avslöjas i sinom tid ..  Känns som att det kommer bli mycket pyssel nu framöver då det blir kalla...

Av Maddelischius - 10 oktober 2012 10:31


Jag vart ju bjuden på spontandejt igår också av min underbara man! :)  Vi var på bio och såg TED, rekomenderas varmt om du vill ha en bra film med mycket skratt!    En fantastisk film helt enkelt!    Det var fantastiskt mysigt att ta en pr...

Av Maddelischius - 10 oktober 2012 09:57

Sitter som de flesta mornar.. dricker mitt kaffe, skummar igenom annonser, läser nyheterna, tv:n på i bakrunden när jag snubblar över Aftonbladets rubrik: Jonathan, 6, höll på att strypas av sin "onepice" Asså vaddå?!! Annföll den honom? Nä han fas...

Av Maddelischius - 8 oktober 2012 16:24


Ok! Så här ligger det till. Mycket har hänt sen sist! :) Jag har: Hittat mitt livs Kärlek, sagt upp mig, flyttat till huvudstaden & blivit stay at home mom till mopsen Foppa ;) Sug på den!   Jag är en VÄLDIGT LYCKLIG CHEY!!!   För övrigt så ä...

Av Maddelischius - 23 april 2012 16:14

Men är man überledig idag eller är man?! Oo jaa!! Har vart på stan och fikat med finfrämmande från Storstan    Länge sen vå sågs nu gullet! Men roligt as always! Nu kanske man ska ta å göra sånt där vanligt vardagsbestyr..... eller klicka igång e...

Presentation


Tjabba!

Va skoj att du kikade in! :)

Här kommer ni att få läsa om en lien tjej med stora funderingar om en knasig värld som vi lever i.. min vardag och mina galenskaper..
Enjoy! /M

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards