crazychey

Alla inlägg under april 2012

Av Maddelischius - 23 april 2012 16:14

Men är man überledig idag eller är man?! Oo jaa!!

Har vart på stan och fikat med finfrämmande från Storstan    Länge sen vå sågs nu gullet! Men roligt as always!

Nu kanske man ska ta å göra sånt där vanligt vardagsbestyr..... eller klicka igång en rulle och bara chilla..


Måste man vara så jävla vuxen hela tiden? #Jagvillinte!


Av Maddelischius - 18 april 2012 23:43

Såg en "dokumentär" idag om en härlig dam vid namn Hédi Fried som handlade om hennes och hennes systers överlevnad från Auschwitz.. förfärlig berättelse, men hon berättar mkt bra. Hon har även skrivit 4 böcker som jag bara måste läsa. Vilken underbar dam det var!



Det får en att fundera mkt.. på familjen/vänner ex.. att man ska vara rädd om dem man har! Min familj & mina vänner är a och o för mig, dvs Allt!    Jag är mkt rädd om dem och värnar otroligt om dem, för de är de bästa jag har!


För övrigt har det vart en härlig dag med fint väder! Har spenderat kvällen med Fridis & utbytt lite fina presenter med varann ;) Myys.. vi måste ju planera den kommande hopflytten.. då 2 ska bli 3 + Tyson ;)

3 brudar under 1 tak.. :D Wiihoo!


sommaren närmar sig med stormsteg, vilket betyder att fröken Viltok INTE kan hålla på att häva i sig lyxshake var och varannan dag på det här viset... men ikv var det ju Greys och cheymys.... (Får man väl fuska lite...? Eller?)

Ja ja, imorgon är första dagen på resten av mitt liv!


Adios och god natt på er snyggon!

Ciao Bella!    

Av Maddelischius - 17 april 2012 17:06

Bjuder på denna innan jag drar o jobbar! Tjing! ;)



Av Maddelischius - 17 april 2012 12:47

Så groteskt trökigt väder vill jag bara tala om, obs inte gnälla/klaga, bara konstatera! Så nu var det sagt!

Jaha vad händer annars idag? Jag har försökt snyggat till min Twitter lite grann, men eftersom jag är totalt inkompetent då det gäller sånt så får det ta den tid det tar :P

Samma sak gäller även här.. ska bli snyggare här med.. jag lovar på min scoutheder.. har iofs aldrig gått i scouterna..

Räknas det ändå? Hmm.. kan iofs vara som att svära på sin Farmors/Mormors grav fast de inte är döda.. räknas det då? Det låter ju inte helt rimligt...

Saker som jag deffenitivt måste ta reda på!!

Man svär ju på djävulen/satan fast är att man inte ens är helt säker på att han existerar/existerat...


Ja.. hur som så har jag ett sjuhelsikes berg med disk som borde ta och diskas upp och stoppas på plats så det blir lite ordning här hemma! 

Hua ligen, har vart alldeles för lat med detta de senaste dagarna/veckan :P Måste se till att skärpa sig!! Så vi får ha det fint och ordningssamt i flickgrottan! :P haha


 


Tjingeliing!


Av Maddelischius - 17 april 2012 00:13

För det första: Hur kan man ha för MKT tid?!

För det andra: Vad gör man då?! Jo om man har turen att heta Madde, då passar man på att börja blogga, twittra & instagramma på samma gång! :P haha  Vi får väl se hur länge detta håller i sig.. :P


Twitter = Maddelischius

Instagram = Maddelischius

Facebook = Madde Vurpan Viltok

Och ja bloggen har du tydligen redan hittat till.. :P


Nä nu tror jag att jag ska kolla på slutet av Sex & The City och sen leta mig till sängen så jag kan komma upp i tid imo! ;)


Tjing tjongeling!



Av Maddelischius - 16 april 2012 21:32

Jaha.. då var man i "bloggträsket" igen då :P

Men det kan ju vara ett trevligt tidsfördriv...


Och för den/dom stackare som läser detta: VÄLKOMMEN ska du/ni vara!


Ja dagens fundering består av hur skadade kompisar kan man ha och fortfarande älska dem?!

Svaret får fan bli att de kan vara hur skadade som helst tror jag...  Iaf i min värld! :)


Sen är jag ganska less på detta eviga gnällande på folk.. jag ska från och med NU sluta gnälla över småsaker! Ska hädanefter bara gnälla över verkligt fördjävliga saker! Och vad som anses verkligt fördjävligt.. det avgör ju såklart jag :P Mohahaha!!

Nä nu har jag inget mera vettigt att skriva om idag! :P


Adios!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabba!

Va skoj att du kikade in! :)

Här kommer ni att få läsa om en lien tjej med stora funderingar om en knasig värld som vi lever i.. min vardag och mina galenskaper..
Enjoy! /M

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards