crazychey

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Maddelischius - 8 oktober 2012 16:24

Ok! Så här ligger det till. Mycket har hänt sen sist! :)

Jag har: Hittat mitt livs Kärlek, sagt upp mig, flyttat till huvudstaden & blivit stay at home mom till mopsen Foppa ;)

Sug på den!   Jag är en VÄLDIGT LYCKLIG CHEY!!!


För övrigt så är livet i storstan ganska ensamt till en början, svårt när man inte jobbar regelbundet. Men jag jobbar extra på flera Scorett-butiker i stan så lite folk har jag lärt känna. Så det är superkul :D

Söker dock heltidsjobb, vilket inte är så lätt som jag trodde... Kompetenskraven är otroligt höga och jobben är många, fast sökande är betydligt fler. Vilket har gjort att jag har filat fantastiskt mycket på mitt CV och personliga brev.


Åter till Kärleken i mitt liv. Jag trodde inte på miljarden att det fanns män som min man! Det är så jag måste nypa mig i armen några ggr/dag så jag verkligen kollar att det är på riktigt... Och det är det!!   Helt fantastiskt!

Finns det lixom en människa för alla så har jag deffenitivt hittat MIN!!!! Kunde inte ha blivit bättre!

Han är SSS&S (Sjukt Snygg Sexig & Snäll), omtänksam, grym på att laga mat till mig, skämmer bort mig otroligt mkt både med presenter och kärlek. Skulle jag räkna upp alla egenskaper han har som jag fullkomligt Älskar så skulle jag fylla hela sidan. Så då kanske ni kan förstå att det är En Hel Del bra egenskaper!


Som här om dagen fick jag lixom dessa !!!!


 


Ja ni såg rätt! Ett par Jeffrey Campbell!!!!!!   Så sjukt snygga!

Han är ju grym på att fixa överaskningar, bara sådär endå!


Fantastiskt!!

Avsultar och låter er njuta av bilden!


Tjingeling!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabba!

Va skoj att du kikade in! :)

Här kommer ni att få läsa om en lien tjej med stora funderingar om en knasig värld som vi lever i.. min vardag och mina galenskaper..
Enjoy! /M

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards